Summa sidvisningar

torsdag 13 september 2012

Nu är det som vanligt igen:)

Börja min dag i stallet ihop med Malin.
Alltid lika kul när hon kommer, och så kul att vi fått upp kontakten igen!

När jag kom hem tog jag tag i mitt hem.
Lyssna på min ljudbok, Mons Kallentoft
Vattenänglar.
Och börja städa.
Så nu är det lite bättre på nedervåningen efter dammsugning, moppning,och undanplock.
Tvättmaskinen har också fått jobba lite så klart.

Hugo och Johan åkte på ishockey.
Så nu har jag jämt kommit hem från ett gympapass igen i Ölme.
I dag var det Medelgympa med Katarina:)
Jätte bra var det.
Så gympa 2 ggr i veckan och min ridning får räcka som träning i höst.

Nu har jag tagit kvällen , fick mej 2 toast och ett glas oboy till kvällis.
Krupit i min Zipperrall o gonat ner mej i söffa.
God natt:)

2 kommentarer:

  1. Förklara nu för systern från landet vad en Zipperrall är för något.

    SvaraRadera
  2. En annat märke på onepice:)En hel joggingdress;)

    SvaraRadera