Summa sidvisningar

söndag 23 september 2012

Nu var denna helgen gjord

och inte har jag slitit så värst mycke.
Mest suttit på läktarn och hejat fram grabbarna och tjejerna på sweden Hockey Trophy.

Så i går var det samling kl 9.
Dax för o åka till Charlottenberg.
Där det spelades 3 matcher.
Vi fick samåka med Jonathan och hans mamma Monica.
Mycke trevlig människa =)
Hon hade ju hästar,så vi hade ju nått och tala om.
Fick ven ett kanonerbjudade av henne,som jag skulle slagit till på direkt om jag inte redan hade två hästar ;-)

Killarna kämpa på bra,men förlorade tyvärr alla matcher,så igentligen skulle alla barn åkt hem med oss föräldrar på kvällen.
Men det blev övernattning ändå.
Hade dom vunnit första matchen i går ,skulle dom nämligen ha spelat i dag med .
Peppning innan matchstart

Men va nu? Hugo i utvisningsbåset ! Jo det händer ibland,men inte så ofta =)

2 ggr tom,med några minuters mellanrum ;-)

Prisutdelning

Men sista matchen spelades vid 21.30 ca.
Så ca 01.30 var jag hemma.

Så i morse tog jag en låång sovmorgon.
Gick inte upp förrän strax efter elva.
Och då ringde Hugo,så fick åka o hämta han i ishallen.

Efter vi ätit mat somna Hugo på soffa och gubben sov han med.
Så jag åkte till stallet och tog ut mitt trötta sega jag och min icke trötta men pigga Pine på en skogsrunda.
Han är tittig o blåser åt allt.
Särskilt alla små vatten drag som har bildas i skogen,dom är mycke otäcka.
Men han är go och snäll=)
Sötnöten <3

Men nu har jag i allafall fått igång en tvättmaskin.
Men fortsätter nog o va mitt trötta sega jag i dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar