Summa sidvisningar

onsdag 5 september 2012

Phu

Ja i går jobba till kl 17.
Vi hade ett litet Apt möte på jobbet,så arbetsdagen blev lite längre än vanligt.

Hmta Hugos cykel på skolan på hemvägen.
Och jag trodde jag skule bli galen Innan jag fick in den i bagaget på mammas lilla bil.
Luckan höll sej inte uppe av sej själv,så skulle baxa in cykeln samtidigt som jag var tvungen o hålla i luckan,grr.
men det gick ;-)

Och när jag kom hem o lastat ur cykeln,tog Hugo den direkt o cykla til bygget!!
Grr igen,då kunde han ha hmtat cykeln själv på vägen ,-)
Jaja,så är det såatt.

Åkte o handla,skulle göra Pasta o Falukorv med Skogssvamps pannakotta.
Kom hem o vred på kranen,skiit inget vatten!!
Hade helt glömt att dom skulle stänga av det kl18-22.30.

Men men,blev ingen mat just då,utan Johan o jag satt in fönstrena på övervåningen som fått en renovering.

Sen åkte jag ut till Ölmes idrottshall o träna på mitt gympa pass.
Skulle även prova o spela spotify(eftersom jag har gympa musiken där)Offline.
Men det gick inte,men hade telefonen med ,så körde musiken genom den.
Men tror jag har fixat datorn i offline läge nu,ska prova på Torsdag.
Har jag tur så kan jag programmet tills på Tisdag !

Men ujuj va jag blir trött i kroppen av denna ridning och gympaträning.
har varit alldeles för lat i sommar på träningsfronten.
Och att förkylningen hänger kvar i kroppen gör väll inte saken bättre.
Men nu får det va nog på o va sjuk,så bara o köra på.
med gympa,trimmdressyr,vanliga ridningen o allt annat som ska göras.

När jag kom hem på kvällen stod en härlig Kycklingsallad o vänta på mej,som mannen köpt med från charlies pizzeria.
Mums.
Kan säga att jag somna ovaggad i går kväll.

Nu blir det hästarna i stormen,får se om vi blåser bort eller hur det går;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar