Summa sidvisningar

söndag 4 augusti 2013

Härliga Söndag :)

Jobbade 7-16.
I dag tog vi en utflykt med Britt(arbetskompis) min brukare och hans mor.
Vi åkte till Degenäs Herrgård och åt mat.
Kan väll säga att jag inte var så imponerad av maten. Mycke segt kött:(
Och förrätten hann vi inte äta upp förräns varmrätten kom in.
Men vi hade mysigt och trevligt ändå:)

När jag slutat kom Ida och Hasse hit.
Ida och jag tog en övningskörningstur, och passa då på att handla på Maxi.

Sen åkte vi hem och Grilla till kvällsmat:)
Mycke gott var det:)
Tyvärr fick jag inte tag på Dennis, hade varit trevligt om han varit med också :(

Och i dag fick jag känna mitt lilla barnbarn sparka i Idas mage:)
Vilken härlig känsla ❤


Sen tog Ida och jag en snabbstäd av min bil:)
Johan och jag ska ju byta bil i morgon , så bäst alla hästhår är borta ;)


Jag ska köra två grabbar på Hockey träning i morgon, blir trångt med 2 backar och klubbor i min lilla bil.

Så nu ska jag bädda ner mej på soffan .
En ledig dag i morgon , med massor som  ska göras.
Får se vad som blir gjort ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar