Summa sidvisningar

tisdag 13 augusti 2013

Nästan allt blev gjort;)

Ja allt utom träningen:(
Men jag har ju varit ute och ridit iallafall ;)

En matta hitta jag på Jysk:)
Rea , 650kr

Så nu är soffan och tvn på plats:)

Ska försöka få hem bordet i morgon, men har ju som sagt inget drag på bilen, men kanske kan låna pappas bil i morgon :)

Gardiner beställda, leta i hela staden efter grå hissgardiner , men fanns inga, så fick bli från Jotex

Har även beställt två filtar från Hm, soffan har fläckar jag inte får bort, så tänkte ha dom som överdrag så länge :)
Blev även nya kuddfodral från Hm.
Men nu får det va färdighandlat .
Nu ska bara gardinstänger och fönsterhyllor upp.

Och lite annat ska på plats också.

Packat åt Hugo har jag, eller vi, jag och Hugo gjort.

Hästarna motionerade.

Och nu har jag avslutat kvällen med nya favoriträtten

Tomatsoppa med en klick crème frecsh i
Och vitlöksbröd . Mums


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar