Summa sidvisningar

onsdag 7 augusti 2013

Upp i ottan.

Strax efter 5 i morse klev jag ur den varma Goa sängen.

Satt på kaffe och sen upp och väckte Hugo.

Packa i hop han saker , sen bar det iväg till Munkfors.

Med Gps inställd och vägbeskrivning utskriven:)


Enligt vögbeskrivningen skulle resan ta ca 1 timme och 18 min;)

Och efter som jag vill ha lite till godo för ev felkörning mm, så åkte vi 6.30.

Vilket resultera i att vi var framme en hel timma innan samlingstid ;)


Men bättre det än försent.

Först var det lite information för föräldrar och spelare.

Sen var det dax att installera dom på sovstället.

Sen hade inte Hugo tid med mej något mera;)

Så jag åkte hemåt igen.

Så nu är min lille pojk borta i 4 dagar :(

Men nu ska jag snart åka och jobba ett kvälls/nattpass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar