Summa sidvisningar

söndag 4 augusti 2013

Helgen.

Fredag:

Efter stallturen åkte jag och gubben till Karlskoga.
Vi åkte till Byggmax och köpte golv och dörrlister.

Gubben satt fart på en gång när vi kom hem.
Han hade ju fått lånat en rolig såg av grannen:)

Så nu börjar det bli klart.

Bara att städa och möblera.
Så nu måste jag åka och hämta soffbordet hos syster:)

Och en tur till Ikea får det bli.
Behöver matta och lampor:)

Kvällen grilla vi och jag tog ett par glas vin.

Lördag:
Bara jobb.
Delad tur.
Och alldeles för varmt!
Men det kom ju en urladdning på kvällen.
Och den jag jobba kvällen med, var lika rädd för åska som jag är ,)

Så blev en spännande kväll:)

Söndag: 
Jobb 7-16
Och vi ska på en tripp till degenäs,)

När jag kommer hem får jag besök av Ida och Hasse.
Ida ska övningsköra och så tänkte vi grilla om vädret tillåter.
Ska försöka få tag på Dennis också, skulle va trevligt om alla var samlade en gång.
Det var längesen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar