Summa sidvisningar

onsdag 15 januari 2014

Vill ha längdåkningsskidor!!

Nu vill jag ha ett par skidor! Har inte åkt på flera hundra år. Men skulle vilja åka några varv i nått spår eller på nått gärde:)
Får se om jag kan få tag på nått begagnat :)



Efter stallsvängen och taxirörelsen , åkte jag hem och vila middag:)

Men sen fick jag iallafall lite undanplockat i hemmet:)

Och mitt lilla kryp in ser inte längre ut som en garderob, utan som ett rum igen.
Och nu kanske jag slipper få dammalergi också :)

Nu har vi ätit , så nu tar vi kvällen.
Är nog Handboll som hägrar på tv i kväll:)
Min följeslagare har intagit sin plats som vanligt :)

I morgon blir det stallet igen på fm.

Får försöka göra något med båda hästarna då. Mina medryttare har inte tid med oss nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar