Summa sidvisningar

fredag 17 januari 2014

What a day!

Oj va trött jag blev!

Dagens första del bara rusa iväg.

Först kom ju Linda hit efter att jag slutat jobbet kl 08.00 i morse.
Mycke tjöt och skratt, men vi kan va allvarliga inemellan också .
Alltid lika kul när vi träffs:)

Sen ringde Ida och undra om jag hade tid att umgås med dom en stund.
Och har man inte det ser man till att man har det.

Så fick kasta mej ner till Granngården och inhandla lite brodd, och sen snabbt ut till stallet och lämna av dom och Pengar till Hovslagarn.

Så jag var hemma precis när dom kom:)
Älskade lilla skrutt <3

Hämta hem Hugo.
Laga lite mat.
Fick hem Morotsleverans.

Sen åkte Johan och Hugo till Karlskoga på Hockeyträning och korvgrillning.
Dom tränade på uterinken i dag.
Tänkte åka med först.

Men blev så trött och Huvudvärk fick jag.
Så bädda ner mej på soffan i tron att jag skulle titta på Handbollsmatchen, men somnade ifrån alltihopa.
Vaknade först när alla kom hem igen.
Ätit lite nu, och kommer inte dröja innan jag somnar om;)
Min förkylning hänger ju i lite än;)

I morgon fm blir det stallet med Lena.
Hoppas blåsandet har gett sej då :)
 God natt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar