Summa sidvisningar

tisdag 7 januari 2014

Nu känns det bättre :)

Efter den sämre hästdagen, så har nu Ida och Miliam förgyllt min dag:)

Vid lunch åkte jag och Hugo över till Karlstad.
Började med att köpa lunch på MAX!
Inte bra , jag vet :(

Sen hem till Ida och Hasse o lilla Miliam:)

Miliam växer så det knakar och förändrar sej i sättet fort nu :) 


Vi drack lite kaffe och tjöta lite.
Hasse åkte och jobba och jag och Ida åkte till BVC och vägde Miliam:)
Han växer så det knakar!:)

Sen åkte vi hem igen till Ida.

Då börja Ida borra och greja, skulle sätta upp en hylla:)
Händig dotter jag har :)

Hugo var hjälpreda och jag gosa med Miliam:)

Han var så pratsam idag :)
Och Hugo tyckte han hade värdens fjantigaste mamma:)

Nu ska jag försöka få nått gjort här hemma:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar