Summa sidvisningar

tisdag 28 januari 2014

Nu ska jag gnälla lite;)

Inte för att jag har imot att det snöar och är vinter.
Det ska vara vinter nu och inte vår, som många tycks tro:)

Men detta blåsande!

Jag hatar blåst!
Dels för att jag inte törs ut med Pine själv då( liksom ingen ide, om vi ska ha förtroendet kvar för varann)

Och det är allmänt otrevligt , finns inget positivt att säga om det!

Men nu så, färdigt gnällt.

Efter ett jobbpass som började i går 16.30-22 hos en brukare och slutade 22-08 hos en annan, känner jag mej lite seg idag.

Men lite har jag grejat med.

Varit till Gyn, det värsta stället man kan tänka sej att gå till, enligt mitt tycke;)
Men det är ju tur det finns trots allt.

Handlat lite och plockat lite här hemma:)

Möblerat om i mitt gympapass, så i kväll blir det mer förvirrat än vanligt:)

Men tror det blir bra för mina Gympaflickor.
Har lagt allt golvarbete på en gång, så man slipper hoppa upp och ner, eftersom många tar lite tid på sej att komma upp från golvet :)
Så för att alla ska få ut så mycke som möjligt av passet , tror jag detta blir bra:)

Nu ska jag göra köttbullar och stuvade Makaroner, så sonen hinner äta innan träning.
Köpte denna, som ska provas :)

Hästarna får besök av mej efter gympan i dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar