Summa sidvisningar

söndag 31 maj 2015

Vilken bra Morsdag.

Kunde inte bli bättre :)
Haft hela min familj omkring mej.
Helt underbart.

Först kom Dennis och Hugo hem från helgens bravader.
Miliam blev jätteglad när Morbror kom.
Han träffar ju honom inte så ofta, och förut har han varit lite blyg för honom:)
Fick en vitlöksolja och en chiliolja, olivbröd och skorpor av Dennis, från hans jobb, Kroatorpet.
Hugo fick jag Lotter och choklad av, tyvärr ingen vinst.
Ida fick jag en fin blombukett av. Och ett sådant fint skrivet kort som värmer ett modershjärta.
Sen åkte vi ut och firade i hop med min mor och systrar.
Och så många var med av syskonbarn och systrars gubbar.
Så roligt när vi kan träffas så här.
Och Mamma och Anneli hade gjort så god mat och fika.
Det var ju ett kombinerat 45 årskalas för Annelie också:)
Sen blev det att åka hem Med Ida och Miliam till Karlstad.
Men när vi kom ut stod hästarna och väntade på oss.
Miliam blev lyrisk, han gillar verkligen pållarna, och inte är han rädd heller, bara rakt in i hagen ! Tokunge!
Så fina pöjker:)
Men tillslut fick vi in en arg Miliam i bilen, som tvärsomnade så fort bilen kom i rullning.
Tack alla inblandade för en toppen dag!
Men nu är jag lite sleten, tufft att va Mormor så hör på heltid :):) 
Fast helt underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar