Summa sidvisningar

söndag 12 december 2010

En extra Ledig helg

Blev det denna helg,pga lite byte av arbetspass med en arbetskompis,skulle egentligen jobbat Fredag och Lördag natt.
Fredag kväll spendera jag o hugo i soffan framför Idol med chips o dricka,gubben var på julbord i karlskoga med sitt jobb. Och ja det blev ju svenska folkets Idol Jay som vann =)
Lördag morgon var jag o hugo till kampsportens hus på ett kick,n box pass med hockeylaget + föräldrar,fast jag valde o va publik,men alla såg ut o ha kul,men slitigt =)Efter det bar det av till stenstalids hallen där hugo spela en handbollsmatch och jag stod i kiosken

Efter det bar det ut till hästarna,men fika mest med Mamma och hjälpte pappa sen o ta in o natta pållarna.
sen var det åter soffgrottning o så Mycke bättre efter kvällsmaten.

Myys <3
I dag hade jag en ledig dag utan några som helst måsten,behövde inte ställa något larm utan sov så länge jag ville,och har verkligen sovit som en stock i natt o vaknade halvtio.Göttans.
Annars blev det mest o plocka reda på lite tvätt,dammsugning lunch.
Och så har jag ju kollat på adventskalendern på svt play,verka ju rätt kul i år =)

Eftermiddagen har jag så klart spenderat i stallet.Karin var med i dag. så vi mocka lite sen fick Pine ett ridpass i hagen och Leon blev lite tömkörd av karin.
Linda kom oxå o mocka åt sina hästar så vi fick en mycke trevlig em i stallet och sen natta vi dom innan vi for hem.

En härlig viter ridtur

Nu har jag avslutat dagen med o hämtat hem Hugo som varit hos en kompis och på hemvägen köpte vi med mcdonalds..

Nu får det bli soff grottning igen =)
Ha en forsatt god 3 Adventskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar