Summa sidvisningar

torsdag 9 december 2010

Häst o Jobb !!

Ja,i morse lämna jag in min bil.Så nu är äntligen mina bilrutor lagade !! Men inte ett så billigt kalas även om det blev billigare än det skulle ;-)


Stallet oxå så klart.Fixade alla fyra boxar i dag ,så blev ett riktigt träningspass ;-)

Pine o Leon är jag mäkta trött på nu,dom tror dom är två unghingstar,bara för det flyttat in två damer + att Leon börjar ta sej ton mot the Boss som blir assur.Dom står o stegrar sej mot varann o tycker dom är gör fräna !! Och sen trycker Pine upp Leon i hörnen och sen är dom fria igen för Leon spränger trån då.

Knäppgökarna !!
Men hittils har dom stannat på stallbacken o väntar på att pappa ska släppa in dom.

Snart delar jag på dom och i helgen ska pine få jobba sej trött på gärdet så kanske han inte orkar bråka sen!!

Tur för dej att du trots allt har fångat mitt hjärta ,knäppis
Och i dag släppte pappa ut alla fyra hästar,Han orka inte stå imot längre,för han tycker bara vi är fåniga som inte låter han ta ut dom själ,men det är ju bara av omtanke,men bäst han får göra som han vill.
så i morgon blir det en hästledig dag om inte pappa kallr på mej att dom är på rymmen!!

Mycke häst nu ;-)

2 kommentarer:

  1. Värre än småbarn tror jag de är dina hästar. Är det inte jobbigt i kylan att sköta om dom? Såg att det varit godistillverkning på Kantarellvägen. Såg verkligen härligt ut. Köpte faktiskt hem ingredienser idag men idag blev det julklappsinslagning. Kramiz

    SvaraRadera
  2. Vilka busiga grabbar ni har fått :) Men vilken tur att de stannar vid stallet iaf. Kan ju gå mycket illa om de börja knalla ut på vägen

    SvaraRadera