Summa sidvisningar

onsdag 8 december 2010

En trevlig dag.

Rätt så i alla fall.
Var som vanligt till stallet i morse,vi löste vårat häst problem med o byta Hagar,så i dag höll sej grabbarna inne i hagen.
Annakarin var med och så kom Linda så vi hade en trevlig tjöt stund medans vi Mocka,

Hade ju tänkt rida ,men var -20 grader så la ner det,får bli lite hipp som hopp med ridningen ett tag.
Har börjat o låta bli o ha dåligt samvete när jag inte rider.Är ju ute hos hann i princip varje dag i alla fall.

Jag o Pine.Jag ser rätt biff ut ,har säkerhetsvästen under jackan =)
Var meningen Jag skulle varit på Julbord i dag med ett par arbetskompisar,men den ena hade gått i går och den andra kunde inte eller nått. Lite synn ,för jag hade ju oxå kunnat gått i går om jag vetat det. Men jag följer med Karin o hennes arbetskompisar nästa tisdag istället!!


När jag kom hem fick jag äran o laga lunch åt Dennis o Hasse,trevligt.

Dammsugit lite o kört tvättmaskin suttit vid fb.

Sen tog jag med Halta lötta /Karin ut o natta hästarna. Är riktigt mysigt o få natta dom,alla vill så gärna in och så härligt o lyssna på deras tuggande,rogivande.

Geischa,jag och Evelyn på väg till stallet.
Detta var min dag i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar