Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2011

Gladiatorerna

Ja denna helgen blev det verkligen inget gjort av allt jag skulle göra=),tur jag har semester om 4 veckor ;-)


I Går hamna vi på final inspelningen av Gladiatorerna,kul,men långdraget ca 5 1/2 .Hugo o casper var med.



När vi kom hem åt vi potatis gratäng o rostbiff,gott gott.
Ja så en riktig slappar helg blev det,men va rätt gött faktiskt.

I dag ska jag jobba 12-20,så i morse var jag ut till stallet o mocka o dola,och sen blev det en liten luffsa runt tur i sk paddocken.Red barbacka i dag,nyttig balans träning vill jag lova,förr red jag barbacka på mimmi över stock o sten o i trav o galopp,nu kan jag knappt hålla balansen i skritt =) Men men bara o träna upp det iggenvi red lite över bommar o runt koner.


Fick ta till den höga pallen i dag för o ta mej upp på lilla hästen <3

Men nu ska jag sätta fart.Tvätten ska hängas o kärringa tvättas.
Ha en go dag alla,härligt väder i dag.(Måste ju alltid säga nått om vädret,det hör oss svenskar till o prata om vädret )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar