Summa sidvisningar

tisdag 14 juni 2011

Kall sommar.

Ja inte för jag är någon älskare av en 30 graders värme,men lite sommar värme kan det väll komma nu när det ändå är sommar,så man kan åka o bada lite åtminstone.
Men när solen väl kommer fram så blåser det ju storm,blåst är inte mitt favorit väder =(

Ja nu är jobb helgen avklarad,ock jag varit ledig i dag,och i morgon börjar jag kl 16.

Så i dag blev det en rid tur i hop med Mia o Leon igen,vi red i skogen och sen lite på banan.Mycke trevligt.
Får sällskap av dom onsdag o torsdag oxå,känns bra =)





Efter stallet blev det en tur upp till Linda,på en fika,även det mycke trevligt.



Nu ska jag snart köra Hugo på sommarHockey träningen,och sen får det väll bli lite mat lagning,va man nu ska hitta på för nått i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar