Summa sidvisningar

lördag 18 juni 2011

Sommarlov!!

Ja för skol barnen dock.Själv jobbar jag 4 veckor till innan semester.

Så Fredagen slutade jag halv tio i stället för 12maud var så snäll o kom o jobba åt mej så jag fick gå på skolavslutning.Som vanligt lika mysigto barna sjunger så fint så man blir alldeles rörd =)



Efter avslutningen hade vi liten fika stund hemma med farmor o farfar ,mormor o morfar .
Blev jordgubbs tårta för det ska det va på skolavslutnings dagen=)





På kvällen var det ju cykelns dagmen ett ruskigt regn väder,men vi tog bilen ut o lyssna på star boys,Björn starrin är ju en pärladom va såå bra.


Vi avslutade kvällen med mcdonalds ;-)

Men uj va jag frös efter ostått ute i regn o blåst,fick bädda ner mej med jogging brallor,stickad tröja o sockor under en filt =)


Ja,och ledig är jag i helgen.Men i dag har det inte blivit något vettigt gjort,mer än hästen då förståss ;-)
Karin o Hundarna var med mej o Pine på en promenad ,blev våran sk lillrunda.
Gunilla var ute trädgården så blev en liten pratstund,eller ja karin o Gunilla fick detPine tyckte det var lagomt roligt o stå still där utan nytta men det är bra träning,men han hade lite små övningar för sej på eget bevåg.



Linda kom o hälsa på oss i stallet oxå,ska få köpa staketet efter tjejerna,jätte bra trästolp som det inte var ett fel på och med alla tillbehör.


Ja och nu sitter jag här med endast datorn som sällskap och ett glas vin ;-)
Hugo är uppe på sitt rum o har en övernattning kompis,och dom vill inte umgås med mej ;-)
Gubben är i karlstad på sk Banket för handbollsförbundet fyller 75 år eller nått sånt.

Ha en bra kväll alla .

1 kommentar: