Summa sidvisningar

tisdag 21 maj 2013

Bil dag!

Ja i dag har jag bott i bilen tror jag;)

Åkte till Mamma och Pappa efter jobbet i morse .
Fick frukost och min födelsedags present;)
En dag för tidigt.
Mamma och Pappa åker på båt resa i morgon.
Sen följde jag med Mamma till Karlstads sjukhus.
Hon har en väninna som är inlagd där.
Så vi hälsa på henne.
Sen bjöd Mamma mej på lunch.

Hem och drack kaffe med Pappa och kolla till Hovslagarn som var där och skodde Mattis.

Hem och hämta Hugo på skolan och Ida vid jobbet.
Ida fira sin mor också i dag;)

Fick en jätte snygg militärskjorta/Jacka av henne.

Hon tycker om den tuffa stilen på morsan:)
Den blir bra och ha i helgen när jag och syster Inger åker till Stockholm på Bon Jovi:)

Sen var det dax och köra Hugo och kompis på träning i Karlskoga.
Så stannade en stund och titta när dom spelade inlines:)

En annan förälder körde hem dom.

Men nu har vi ätit och tvätten är hängd.
Så nu tar jag kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar