Summa sidvisningar

onsdag 22 maj 2013

Fort går det!

Åren går fort nu tycker jag!;)
Men jag har haft en bra dag.

Blev firad redan i går av mor och far och dotter.

I morse fick jag skönsång av lillsonen och paket😊

Fick även skönsång när jag kom till jobbet😊

Sen har dagen varit som vanligt.
Tvättat , lagat mat.

Jag och Lena åkte sen till stallet.
Tänkte ta en kvällstur.
Men Mattis som blev skodd i går hade tappat en sko!
Så det blev bara mys, rengöring och nattning av grabbarna.
Hovis kommer i morgon bitti och slår på skon igen😊
Hängde en kasse med paket åt mej från Linda i stallet också .
Hon hade sina hästar hos mej en vinter.
Fick som tack för jag och pappa hjälpte henne med dom.
Mycke glad blev jag och nu kommer våran outfit va ännu snyggare😊


Sen var vi till Lenas pappa och leta lite häst grejer.

Avsluta kvällen med tårta till kvälls mat.
Johan var så snäll o köpte tårta med hem:)

Nu ska jag sova upp tidigt och åka och ge hästarna frukost.
Men dom får stå inne tills Hovis varit där😊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar