Summa sidvisningar

fredag 31 maj 2013

Bra dag.


Jobbat till kl 16.
Var helt ok.
Han ut lite på staden och titta lite med min brukare:)

Handla lite av Julia på Metro.
Kul och se henne en stund:)

Efter jobbet åkte jag till hästarna och tog en diskussion med pappa om det inte var dax och låta hästarna va ute dygnet runt nu, medans vädret tillåter.

Och vi kom fram till att det skulle dom få va.
Så på med flugtäcken.

Pine kommer va lite sur dom första kvällarna när ingen släpper in honom, men sen brukar han tycka det är rätt skönt.

Bättre dom får gå in lite mitt på dagen om det blir riktig värmebölja:)

Åkte och handla på Maxi, var sugen på att grilla, så det fick det bli.

Blev ett par glas vitt till också.
Så nu har jag suttit ute och njutit en stund .
Men nu blir det soffhäng :)

Men det bästa av allt, ni som missat.
JAG SKA BlI MORMOR !!
Till en Miliam.
Är så glad och Ida och Hasse kommer fixa detta galant:):)
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar