Summa sidvisningar

torsdag 16 maj 2013

God natt.

Å ska bara ...
Blev en bra dag, men fullt upp på nått vis.
Men ändå inte fått nått gjort ?
Hur kommer det sej?

Jo i stallet fick jag en del gjort.
Fika med mamma och Pappa och Inger.
Rensat i stallet.
Hjälpt pappa med lite staket.

Men sen då?
Jo 3 maskiner tvätt blev tvättade,Laga mat innan Hugos träning.

Sen till Karlskoga till Dennis.
Hade lite småplock och kläder o lämna.
Fick även lite kaffe och tjöt stund.

När jag kom hem fick jag steka pannkakor till Hugo.
Och insåg att mjölken tog slut.
Så fick åka och handla också.
Men sen blev det Hockey soffa. 
Och Sverige vann!
Om ni har missat det och är i final mot Finland på Söndag, tror jag det va ;)
Men nu säger jag God natt.
En jobb dag  i morgon , innan det blir helgen :)
Blev fel bild! Får inte bort den. Men Mimmi kan man ju inte ogilla och titta på.
Söt Fia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar