Summa sidvisningar

lördag 4 maj 2013

Flyttdag

Ja i dag har jag kört lite grejer till Dennis i Karlskoga.

Grannens Fru var så snäll o låna ut hennes mans caddy till oss;)

Så blev väldigt smidigt.

Var till Mamma och Pappa och hämta ett köksbord och stolar .
Fick även med lite andra bra o ha saker tex strumpor;)

Sen plocka jag upp Ida som hade lite rast från jobbet.

Sen bar det av till Karlskoga.

Sen ruscha vi på hemma hos en trött Dennis.
Satt upp Gardiner och plocka upp lite Porslin.

Ida tog sin bror med ner och boka tvätt tid :)

Och jag tog hand om lite disk :)

Gött för Dennis o äntligen ha ett eget riktigt hem.

Men han behöver lite mer saker , som en tvbänk. Taklampor mm.

Men en trevlig dag med mina vuxna barn.

Den lilla sonen fick umgås med Pappa i Karlstad.

När jag kom hem vila jag lite.

Och sen ut o natta hästar o myste.

Och har nu avslutat kvällen med Tacis .
Hängt tvätt.
Så nu blir det Hockeysoffa igen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar