Summa sidvisningar

måndag 10 juni 2013

Energin tillbaka :)

Ja i dag har jag gått på högvarv:)

Börja morse att städa tvättstugan!
Förstår verkligen inte va jag gör där!
Den förfaller hela tiden!
Para även ihop ett gäng strumpor.

Sen blev det sk grovkökets tur:)

Men resten av nedre våningen blev vanligt undanplocka och dammsugning och avtorkning av golven:)

Lunchen fick Maxi ordna i dag .
En kyckling pirog och Pizza sallad.
Den var väll så där tyckte jag;)

Nu har Hugo matats och ska åka och träna.

För min del blir det Hästarna tur nu.
Katarina Ska med idag igen och träna på sitt dressyr program.

Jag ska också träna på mitt, ifall vi åker i väg .
Jag ger inte upp direkt.

Kom på att det kanske kan va dressyrsadeln som inte ligger bra?

Mattis är ju gammal, och har ett sk sadelläge.
Kan ju va så att vi får ha hans gamla invanda sadel?

Jag kommer kolla alla möjliga saker för att lösa problemet;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar