Summa sidvisningar

torsdag 27 juni 2013

Mera fart:)

Ja , dagen har fortsatt i ungefär samma tempo, som den börja i:)

På min träningsrunda träffa jag på syster Elisabeth.
Hon ville hänga på min Intervall runda:)
Kul!
Och bra var det, för det blev himla jobbigt dom sista minuterna, och då hade jag henne som dragningskraft :)
Ett mycke nyttigt och bra pass var det :)

Hem och väckte sonen. Duscha , och sen drog vi ner på stan i ett ärende.

Sen handla vi på Maxi.
Köpte färska kryddor i krukor till min lilla hylla , som jag fynda hos syster yster i går:)

Så här fint blev det :)

Laga mat, blev hemma gjorda nugats, med ris och egengjord currysås. Mums va det:)

 
När mannen kom hem hjälpte han mej och sätta upp en Hissgardin, som jag också fynda hos syster i går:)

Men först var vi tvungna att åka till beijers o köpa en list , noga ska det va;)
Men nu är den på plats:)
Så i morgon måste jag byta gardiner i andra köksdelen:)

Kvällen har vi avslutat med hamburgare och bröd. Och nu är jag bänkad i soffa igen:)

Måste visa detta mumsiga , som jag fick av min tvilling i går.
Ser fram mot en passande kväll att avnjuta detta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar