Summa sidvisningar

måndag 10 juni 2013

Säger god natt!

Är nöjd med min dag!

Efter allt städ var det gott o komma ut på Hästryggen :)
Och känns i min kropp att jag varken tränat eller ridit på riktigt ett tag ;)
Träningsvärk!

Avsluta kvällen med Färskpotatis, Kassler och Gräslök/Gräddfilsås. Det var mycke gott.

Och sen vill jag bara säga detta med att bli mormor är stort :)

Men oj va det har ändrats detta med o få barn.
På min tid ärvde man saker mycke till den lilla.
Nu ska det va nytt allt.
Och man har någon typ av kalas innan barnet är fött, där alla ska ge bebisen presenter!
Baby sh... Någonting, kommer från Amerika;)
Och Mammorna skriver önskelistor och förslag på va dom vill ha/Behöver:)

Jag har tagit på min lott att köpa baby sitter.
Sett ut en som jag tycker va mycke fin:)
Haha, ja tiderna förändras :)

Men nu ska jag sova så jag orkar träna Mattis lite i morgon innan kvälls passet.
Har pool och inte bokad ännu.

Men vill säga en sak till, nu var det väldigt längesen jag såg till min Dennis.
Längtar efter han.
Men han kan verkligen dra sej undan i perioder :(
Får ringa han i morgon, om det går att nå honom. 
Det är inte så säkert ;)

1 kommentar:

  1. Ja du Irene jag vill med bli mormor, jag har köpt babysitter, matstol, babygym och barnkläder redan, men det verkar nog dröja lite, så nog är jag lite avis på dig :)
    Jag får väll vänta och se när det blir, fär väll nöja mig med att kanske får träffa Idas bebis, jag har att klappat på den lilla magen :)


    Kram P.L

    SvaraRadera