Summa sidvisningar

lördag 22 juni 2013

Ny dag!

Hade en lugn och trevlig Midsommar i går.

Var hos några vänner och grilla och myste.

Själv valde jag den Vita linjen i går, utan Alkohol.
Känns bra i dag.

Och kändes väldigt bra i går, då himlen öppna sej och regnet vräkte ner.
Så innan vi åkte hem släppte vi in två blöta hästar.
Flugtäckena var blytunga av regnet.

Och när jag kom hem läste jag på Facebook att det knallat en Björn över gärdena ,alldeles i närheten av stallet:(

Så nu tar jag allt in hästarna på nätterna , tills jag vet om den bara var på Genom resa.
Tror inte direkt att den ska käka upp dom.
Men två skrämda hästar vill jag inte ha på bygden lösa.

Detta har varit min största fasa, att det skulle börja komma Varg och Björn i Ölmeskogarna.
Gillar det inte, känns otryggt!

Men nu är det en ny dag, och en ruskig sådan.
Var och släppte ut hästarna vid 06.00.
Sen åkte jag hem och sov igen.

Dagen är perfekt för en slappardag.

Ska bara åka och mocka sen:)

Men nu bäddar jag ner mej på soffa och glor på Tv , tills det är dax för lite mat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar