Summa sidvisningar

tisdag 25 juni 2013

So far, so good;)

Efter en seg start på dagen med huvudvärk:(

Åkte jag hem och sov i 3! Timmar , efter jag släppt ut hästar.

Huvudvärken sitter kvar, men satt lite fart ändå, med lite plock här hemma.

Och i dag skulle jag ju börja med mitt springschema.

Så det har jag gjort nu:)(i går var jag ute på PW+ Plankan 1•3)

Det första passet var rätt enkelt.
Man skulle jogga sakta så långt man orka.
Och sen gå tills det gott 4 min på passet och sen börja om och starta på 16,20,24 osv.
Tyvärr visa det sej att jag orka jogga rätt länge, så blev inte så många gångsträckor.

Men man kanske skulle ha stannat ändå och gjort en liten paus på varje 4 min intervall ?
Jaja, nu är det gjort, och jag var ute exakt 32 min, som det stod på schemat:)

Nu ska jag luncha, lite sent;)

Och senare blir det en ridtur med Lena.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar