Summa sidvisningar

fredag 4 oktober 2013

Äntligen söffhäng:)

Blev en lång , men trevlig dag:)

Började med att gå upp vid sjutiden och gjorde en Tacopaj.
Slog in paket åt Dennis <3

Hann städa toaletten också .

Sen var det dax att väcka Hugo.

Men han fick gå till skolan i dag.

Jag åkte till Ölme och bytte bil och hämta pappa.

Sen hämta vi Mattias hästtransport och sen vidare till kväggen och hämta mat till Hästarna.

Och jag och pappa får nog gå i kurs i och backa med släp. För pappas del var det nog en tillfällig svacka ;)

Fick ett kärt återseende av Jenny H , som också var och hämta hästmat :)
En tjej som var hemma mycke hos mej när jag var ensamstående mamma:)

Hästarna blev glada över den goda maten :)

Sen var det bara att åka och hämta tårta och bullar på Vetekransen:)
Och hem och invänta Födelsedagsbarnet , Dennis som fyller 23 år:)
Bara mina barn som blir äldre som tur är;)
Jag har ju konserverat mej HaHa.

Vi fick ett mysigt kalas i allafall.
Mormor, morfar , Ida , Herman och Hugo
Och Johan blev det på kalaset.

Dennis fick en  dammsugare ;)
Det behövde han en och sen blev det Pengar av resten.
Kanelbullarna fick jag lägga i frysen, ingen som orka merän tårta efter Pajen:)

Efter kalaset svimma jag på soffan.

Så fruktansvärt trött.hoppas inte förkylningen tar om igen, känns som jag är på väg att få en vagel i ögat ömt och konstigt.

Men nu ska jag göra gubben sällskap och heja fram FBK, verkar behövas ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar