Summa sidvisningar

lördag 19 oktober 2013

Fullspikat dag.

I morse var det samling kvart i tio vid McDonalds .
Matchdag för Hugo och laget:)

Vi skulle till Säffle hade jag fått info om.

Satt mej i bussen och satt på min ljudbok och halvblunda.
Mycket bra bok:)


När vi kom fram och jag klev ur bussen visade det sej att jag var i Åmål! Haha

Åmål och Säffle har visst slagit ihop sina hockeylag.
Därför denna miss:)

Men blev lite förvånad ;)

I dag var matchen inte direkt spännande.
Dom tog ledningen direkt, och matchen sluta 17-6!


Sen blev det hemfärd.
Hugo och jag blev avsläppta i Karlstad.
Skulle direkt vidare på kalas till Ida:)

Mycke mysigt .
Alla grabbar fastna framför Hockeyn på tvn.

Jag , Git och Ida tjöta.

En trevlig stund och go fika med mackor och kakor:)

När jag kom hem blev det ett glas vin( eller 2) i söffa och titta på tidernas Hits.

En trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar