Summa sidvisningar

söndag 20 oktober 2013

Då var helgen slut!

Ja, då var den lediga helgen gjord igen.

I dag har det varit stallet på fm.
Mockat och dolat.

Hem och laga lunch.
Fick bli pasta med bacon och ostsås i dag:)
Så lunchlådor tills i morgon blev det också:)

Johan och Hugo åkte till Karlskoga på Hockeysamling.

Jag åkte till syster Bettan och hämta ett par kuddar och En matta.

Tig sen ett rivöver med dammsugarn.

Och tillsist ett pass på crosstrainern .

Åkte sen över till Karlskoga för att kolla Hugos Hockeymatch.
I dag blev det förlust mot Forshaga.

Nu har vi avslutat kvällen med Pizza.
Och ligger nu nerbäddad äckligt mätt och inväntar Solsidan:)

Tackar Julia och Mattias för att dom tog en ridtur med mina hästar i em.
Det stilla mitt dåliga samvete, så nu kanske jag kan sova i natt, när jag vet att deras matföråd är påfyllt och dom är motionerade:)
Pine hade inte varit på sitt bästa humör i dag;)
Mattias och Mattis gjorde stora framsteg i ridningen i dag, enligt Julia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar