Summa sidvisningar

tisdag 15 oktober 2013

Dotter och pappa dag<3

Åkte ut till Ölme på fm.

Jag och pappa drack lite kaffe och tala lite om himmel och jord:)

Sen kom Oscar , våran arrendator .

Han skulle köra skit på Gärdet och hade lovat att ta med våran gördselstack.

Så Pappa och jag var nere och plocka bort ett staket, så Oscar kunde komma fram med traktorn.


Sen ringde Mamma och sa att hon skulle få komma hem i dag.
Hon har varit i Torsby och opererat sin höft.

Så jag gick in och dammsög, vattna blommor, och städa toaletter åt Pappa
Och satt igång diskmaskinen , den förstod han sej inte på :)

Sen blev det att fixa stallet.

Och sen åkte vi till Värmlandsrasta i Väse och åt lunch. 
Panerad fisk och Potatis.
Mycke gott.

Åkte sen hem och bädda ner oss i en varsin fotölj framför tv och vila middag:)
Stina ville också vara med och vila :)


Nu är jag hemma igen och ska plocka undan i mitt eget hem, och laga mat.

Sen får det bli ridning med Lena i kväll. Vi har ju ridbanan med belysning vi kan använda om vi tycker det blir för mörkt åt oss :)
Hästarna tog sej en middagsvila dom med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar