Summa sidvisningar

tisdag 22 oktober 2013

Nu väntar vi!

Ja nu väntar jag på att mitt lilla barnbarn ska vilja komma ut till riktiga värden<3

Så man får snosa och gosa bäbis :)

Hur ska jag ha tid med nått annat sen?

Fast tror Ida löser det automatiskt åt mej:)

Hon har ett stort socialt nätverk, så frågan är nog istället när dom har tid med mormor:)

I kväll har jag haft min gympa .
Det är så roligt .
Man får verkligen mycke positiv energi efter passet:)

I morgon är det en ledig dag, som så klart ska spenderas med mina hästar.

Hemmet och Hockey är på schemat också såklart.
En vanlig ledig dag alltså :)

Nu ska jag bara vänta in min Hockeygrabb, haft träning 21.20 till 22.20!
Bra träningstid mitt i veckan , inte!!
Men så är det med denna sport .

Sen blir det godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar