Summa sidvisningar

måndag 26 maj 2014

Det tar sej:)

Eftersom jag ska försöka få med Christina till hästen i kväll, så får jag hoppa löprundan med ölme gympaförening i kväll.

Men sprungit har jag.
3 km ute vid A9.

Och i dag på mycke bättre tid än förra veckan :):)
Förra veckans tid.Då var sämsta tiden 8.30 och bästa 7.09:) och snitttid 7,38/Km
I dag var sämsta tiden 7.10 och bästa 6.24 :):) i dag var snittiden 6,40/ km
Bra jobbat av mej tycker jag:)
Nu ska bara sträckan utökas.
Får börja spring 6 kilometern istället.
Fast då orkar jag nog inte hålla lika tempo hela rundan.
Sista km på trean i dag, tog igentligen luften slut i mej. 
Men sprang på vilja och stönighet:)

Blev lite magträning när jag kom hem också .

Det var hur som helst gott med träning idag, efter all felätande i helgen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar