Summa sidvisningar

måndag 12 maj 2014

Nu har jag en ny utmaning!

I dag är det Måndag en stund till ;)

Och det innebär löpning i ölmespåret:)
Jag lyckas bli lika snygg i dag på bild . Hamsterkinder !

Och vad ska man säga?
5 km på 40 min och 19 sekunder!
Alldeles för dålig tid!

Det ska tas på minst 30 min!
( i min nivå på löpning)

Nu sprang jag fullt ut 3,5 km , sen gick jag uppför backarna i andra varvet.

Jag har verkligen inte rätta flåset ännu;)
Luften tar lixom slut;)

Men mitt mål är alltså, att jag ska springa 1 km på 6 min innan sommarn är slut.
Och i ölme spåret . Det är en bra konditionstränings runda:)
Som ni ser har jag lite att jobba på ;)

Ska springa ute på a9 någon dag , och se vad skillnaden blir , där det inte är så backigt :)

Önska mej lycka till:) // Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar