Summa sidvisningar

lördag 17 maj 2014

Lördag och tråkigt!


Det är väll konstigt.
Ledig Lördag och ensam hemma.
Börja med gofrukost.

Skicka gubben och Hugo till Kil.

Jag medicinera katten och tvätta såret.
Men han verka inte må så bra av medicinen, nu verkar han lite slö igen.
Men kan ju bero på att han också har tråkigt som inte får va ute och måste ha sin tratt på.


Sen hamna jag framför tvn och sfkanalen.

Men har gjort ett litet ryck och dammsugit sovrummet och dragit fram sängen.
Katten gömde sej där efter medicinintaget och var lagomt dammig när han kom fram.
Sen åkte det ett täcke in i tvättmaskinen.

Toaletter tillhyfsade .
Varit till återvinningen med skräp.

Vikigt tvätt.
Och nu hamna jag på soffan igen.

I em blir det hästarna när Christina slutat jobbet om inte hennes planer ändrats

Skulle igentligen varit Barnvakt åt Miliam, men blev inte så.


Så nu försöker jag få tummen ur och snöra på mej löparskorna.
Men sitter långt inne;)
Kan ju va lite extra slö pga att en katt kom i natt och skulle ligga på mattes arm och sova, det tyckte han var mysigt.
Men jag låg inte så bra ;)

Nä nu får jag hitta på nått!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar