Summa sidvisningar

onsdag 14 maj 2014

Min lilla sjukling.

I dag släppte jag alla måsten och åkte till Ida och Miliam.

Miliam har haft hög feber ett par dagar.
Ätit och druckit dåligt.

Men i dag när Mormor kom med Päronpure så började han mumsa och äta:)
Vatten tog han också:)

Och han åt även lite ersättning .
Så nu håller det nog på och vänder, hoppas vi på:)

Han var Go och glad ändå, fast lite tröttare än vanligt.
Ida bjöd på lunch.
Korvstroganoff och Ris.
Var så gott, längesen jag åt det :)

Miliam lekte med ketchups flaskan under tiden :)

Men blev så trött efter maten, så när jag kom hem somnade jag på soffa en stund.

Nu har jag fixat stallet så Christina bara kan släppa in pojkarna i kväll.

Nu ska jag knyta på mej löparskorna och springa ett eget Vårrus :)
// Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar