Summa sidvisningar

måndag 5 maj 2014

Självplågeri??

Ja det kan man kalla att dom första löprundorna är;)

Men 5 km blev det i dag.
Först sprang jag 2,5 km utan ett stopp:)
Efter den rundan hade jag nog över Maxpulsen;)
Det var mycke upp och ner i ölmespåret Pluss att jag hade Ulrika som draghjälp.

Andra varvet gick jag och sprang om vartannat, fast jag sprang mest faktiskt;)

Tyvärr får jag lite ansträngningsastma , så nu piper det i bröstet och är lite tungandat en stund.
Men det brukar ge med sej bara jag  tränar på och får upp flåset :)

Så nästa Måndag kör vi igen kl 19 ute i ölmespåret.
Bara att komma och hänga på dom som vill.
Gå, jogga , spring , vad ni vill :)

I morgon ska jag försöka hinna gå på min systers Core pass ute på Mariberg.
Dom kör insamling till Canserfonden, så kom och träna och skänk valfritt belopp till Canserfonden!!!
//Irene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar