Summa sidvisningar

torsdag 11 november 2010

Det går bra!!

Ja mitt nya liv går bra än så länge.Inte ätit en godis bit.inget kaffebröd,ingen dricka.bara mat o grönt o vatten o en massa kaffe.Tyvärr har jag inte hunnit gått något,mer än till jobbet fram o tillbaka.

Tisdagen var det ju tänkt jag skulle motionera mej i hop med Hästen,Men då blåste det ju storm ute i ölme,och Jag klarar dom flesta väder ,men inte blåsten när det är stormvarning.
Men fick hjälpa pappsen o greja lite i stället,byta till en hage med lite lä i åt hästarna mm.

Men i går kväll åkte jag till ölmeskolan på ett step/styrka/konditionspass.HImla kul var det,men fötterna o hjärnan samarbeta inte så bra på slutet när det blev för många kombinationer o tänka på.Men det var ju första gången så kan nog komma in i detta med stepandet.
så ska fortsätta åka dit,dom hade ju lite andra gympa pass oxå.Men afrikansk dans vet ja inte om jag törs prova ,får se ;-)

I dag har jag en ledig dag med lite måsten.
Rida ,hämta Hö.tvätt o allt det vanliga.
Och i kväll blir det klasshandboll i stenstalidshallen för årkurs 5 så då får jag va där o heja fram klass5a.

Och ja ja gillar att det är vinter med snö!! Och jag har beställt polarpads till pine som kommer snart så att jag kan rida ordentligt trots snö,går bra så länge det inte är kramsnö!!

ha det gott alla.

1 kommentar:

  1. Va duktig du är ned ditt sunda liv. Nu är det väl en lite jobbig tid att vara "hästtokig"? Svårt att klä sig så man inte fryser om händer o fötter. Men vilken e.m. det var idag. Såna dagar vill man ha fler av. Kramiz

    SvaraRadera