Summa sidvisningar

fredag 5 november 2010

inte mycke gjort.

Nä får inget vettigt gjort här hemme.
Har ju jobbat o Hugo haft sin hockey .bara det vanliga med mat,tvätt som man alltid måste greja med.
Men i tisdags kväll tog jag o Hugo en mys kväll.köpte chips o dricka och tittade på Beck Levande begravd,har ni inte sett den så gör det.
Var ju ett riktigt ruskväder på kvällen,så tyckte det var riktigt ruskigt o sova själv efter filmen,var ju bara jag o Hugo hemma,det knakar o knäpper i fönster o väggar.

onsdag kom i alla fall alla hem utan gubben förståss,dennis o ida med respektive,Mysigt
Ida o Hasse hade hyrt sex and the city film 2 ,så den la vi oss på soffa o kolla på,och den var helt ok

Torsdag var Hugo hockey ledig o inget annat på schemat så innan mitt kvällspass fick jag köra han o en kompis till badhuset.
Har ju så klart varit hos hästen oxå,men onsdag blev det mys o stallfix,var ju ett sådant ruskigt väder då.
och torsdag blev det inger ridit heller,en elgubbe greja vid stallet och en stor lastbil parkera vid utfarten till vägen ,så fick bli stall fix då med,började ju jobba tolv så hann inte sen när alla försvunnit.
I dag är det i alla fall fredag o jag tog en semester dag,
Ska ut o rida snart med Karin och sen försöka städa lite ,gubben kommer ju hem i dag så bäst jag sköter mej ;-)
Ha en go helg alla,och tänk på era nära o kära som inte är med oss på jorden längre o tänd ett ljus för dom.kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar