Summa sidvisningar

fredag 9 november 2012

Ännu en hästdag.

Ja idag har det blivit mycke häst igen:)

Först var det ju mina egna hästar som skulle skötas om.

Fixa stallet, myste med Pine, och sen blev det en ridtur med Matadoren :)

Var ju ett härligt , soligt, kyligt väder.
Vi fick ta en rätt lugn runda.
Frusna, hårda vägar, med lite isfläckar här o där.
Och inga brodd.

Men han fick jobba i skritten istället.
Vi träna på skänkelvikningar .
Men några travsträckor blev det också:)

Efter stallet åkte jag o mannen i mitt liv o luncha.
Blev Mastmagssinet i dag.
Var ju Marängswich till efterrätt där;)

Sen åkte jag till CRK och börja borsta Lady Jump.
Efter en stund kom Julia och sa att jag inte skulle rida förräns kl 16 .
Vi skulle igentligen rida 15.15, men dom hade visst glömt medela mej om tidsändringen:(
Jaja, fick göra mina ärenden till ölme istället.

Men kl 16 körde vi igång med Trimmdressyren.
Lady var på vrånghumör i dag;)
Pga av Brunst sa Ann-Louise.

Men efter lite diskutioner börja hon göra som jag ville.

Men uu , ibland känns det verkligen som jag rider som en kratta!

Och ladys trav undrar jag om jag någon gång kommer kunna sitt ner i!
Hoppar som en pingisboll på ryggen känns det som,)

Jaja., på slutet blev allt rätt ok och jag är nöjd.
Och jäkla roligt är det !!

På bilden här nere är mina nya fina bling handskar som kom på posten i dag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar