Summa sidvisningar

onsdag 7 november 2012

Nu börjas det!

JulHysterin!
Och jag får bara Ångest.
Jag vill inte baka,laga massa mat,städa högt o lågt.

Är väll nått fel på mej,men allt detta gör jag genom tvång.

Har aldrig varit en Husmor.
Bara en vanlig,som gör det man måste.
som o laga mat,för äta måste man.
Tvätta kläder,för jag har inte råd o köpa nytt så fort kläderna är lortiga!

Och nu säger alla, Nä för det enda hon tycker är roligt och bryr sej om är Hästarna;-)

Ja Jag tycker det är roligare o greja med hästarna än hemmets alla sysslor,för det är jag.

Jag skulle varit en bonntös,som sköter gården istället för hemmet.

Men kära familj,ni får ta mej som jag är,utan ett puttinutt hem och ständig doft av nybakt bröd och mat.

Jag är som jag är och kommer alltid va det!

Men jag lovar,det kommer bli julstädat och lagomt julpysslat.
Och Julklappar ska jag köpa!!
Och Jag älskar själva Julafton när allt är klart !!

Det var mitt Julinlägg bland allas andra blogginlägg: I dag har vi gjort korv mm mm!

Love ya vänner o familjen <3

3 kommentarer:

  1. Tänk vad vi lika vi ändå är kära tvillingsyster! Vi är som vi är, båda två <3

    SvaraRadera
  2. Haha eller hur , kära syster <3

    SvaraRadera
  3. Men.... du ÄR ju en bonntös!!! ...fast du bott i stan länge :O
    Jag lovar, det blir jul fast dammtussarna ligger kvar.
    Kram
    Ingbritt

    SvaraRadera