Summa sidvisningar

lördag 17 november 2012

Lite effektiv i dag igen!

Ja kors i taket.
Det gick segt i starten, men sen kom jag i gång med dagen:)
Börja ju dagen i stallet så klart ;)

När jag kom hem var det dax gör lite matfix.
Sen börja städ/undanplock hysterin;)
Ska ju ha kalas för Hugo i morgon;)

Så hela huset dammsugits Ink soffan.

Hugo kom hem från Casper vid tre, har varit där o lanat i natt :)
Så då blev det paus i städet för mer mat fix:)

Och när jag matat färdigt Hugo, dök Dennis upp:)
Han var också hungrig:)
Men han värmde jag en matlåda åt som jag hade i kylen.

Men sen blev det röjt här hemma .
All bröte är lixom gömt;)
Även på övervåningen, som har varitett förvaringsutrymme .

Men nu bestämde jag att Dennis rum får va förvaringsutrymmet ett tag.
Vill han komma hem igen så löser jag det då:)

Så nu är det riktigt fint i mitt hem ett tag igen:)

Viking(Johanssons gatukök) Fick fixa kvällsmaten. Pizza åt mej och Kebab tallrik åt Gubben och Hugo.

Nu njuter jag av ett glas rött och tittar på så mycke Bättre :)
Ha en fortsatt go kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar