Summa sidvisningar

måndag 5 november 2012

Helgen.

Fredag:
Jobbade till 16.00

Blev en ensam kväll.
Johan åkte med sin syster och Herman på Ulf Lundell i Karlstad.

Hugo drog till Bygget.
Så jag följde med Julia till ridskolan och red.
Fick äran o låna Luxor för lite motionsridning,eftersom det varit teorivecka .

En mycke mysig herre.

Sen blev det bara tvtittande och taxirörelse.
Hämta hem Hugo,hämta ida på jobbet och sen Maxi.

Vid halvtolv kom gubben hem.
Och alla bädda vi ner oss på söffa och skulle titta på film,Johan falk och alla somna vi ifrån den =)

Lördag:
Upp o packa i hop oss och åt frukost.
Dax för en dag i Hagfors och Hockey dax.
Matchen skulle börja kl 14,men när vi kom fram fick vi veta att den börja kl 15.
Jaja,tur det bara var en timme fel och att det inte var en timme tidigare den skulle börjat ;-)

Gubben o jag åkte och tog en pizza till lunch,fick sällskap av två Hockey morsor.

När vi kom hem,drog jag direkt till stallet o kolla min Prins.
Ja och illa går han,men vi får se om det är Hovböld som vi tror,då ska det nog va bra igen snart.om inte får vi se vad vet säger,skulle höra av mej igen om det inte blir bättre.


Söndag:
Åkte till stallet vid 10,Ingbritt o jag hade hällt utredning på Pine.

När jag kom hem drog Gubben och Hugo till Karlstad.
Jag plocka undan här hemma och skötte tvätten.
Fick även i lite ny färg i håret =)

Lite taxi rörelse förståss.
Ida kördes till jobbet och Hasse till Mcdonalds.
sen det vanliga laga mat åt mina hungriga vargar ;-)

Sen trodde jag det var min tur o ta kvällen.
Men Ida ville bli hämtad på jobbet och Mina Vargar ville ha mat igen,så blev lite statoilmat till dom,mos o korv =)

2 kommentarer:

  1. Ja,du. Det är inte ofta man lever en dag för sina egna måsten och viljor. Det inrättas gärna för att passa alla andras i första hand :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du syster,så är det allt.
      Tur att det är ett kärt besvär =)=)

      Radera