Summa sidvisningar

torsdag 8 november 2012

Trevlig kväll.

I kväll var jag med min stalltjej, Julia till hennes mammas jobb på tjejkväll.
Jättetrevligt.
En tjej var där o sålde kläder , märke Capri.
Jättesnygga kläder o lite dyra, för mej som mest handlar på HM;)
Och kanske inte riktigt min stil.
Men hitta några saker som jag fastna för. Men 600 kr? Ja då blir jag tyvärr väldigt smålänning och funderar o funderar.
Så blev inget köp tillslut.

Sålde även smycken.
Och smink o Hårprodukter, Hudprodukter som var typ kemikalier fria och Ekologiskt.
Så kosta på mej en mörkgrå/Svart ögonskugga i alla fall;)

God Mingel mat och trevligt sällskap:)

När jag kom hem vänta en smörgåstårt bit , som svärmora gjort.
Och den bara älskar jag.

Så mätt o belåten kryper jag till kojs .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar