Summa sidvisningar

torsdag 15 november 2012

Skryt inlägg!

Ja idag har jag varit så där snuskigt energisk och fått mycke gjort =)

I morse efter jobbet,var jag till min chef på medarbetarsamtal.
Hon var nöjd med mej och jag med henne ;-)

Sen blev det Granngården och stallet.

När jag kom hem var det bara o sätta fart.
Hugo skulle på Hockey nästan direkt efter skolan,så fick laga mat så det fanns klart när han kom hem.

Börja städa mitt rum,vilket verkligen behövdes,jag sprider verkligen kläder överallt.
Och så fixa jag så jag kan se på tv igen där inne =)

Skura båda toaletterna vilket också var behövligt !

Sen blev det Maxi o handla för här skulle göras matlåda tills i morgon.
Kassler Bombay och ris fick det bli=)
Så nu står tre matlådor klara i kylen.En till mej och gubben,och sen ska jag försöka få tag på dennis så han får en också,han skulle visst jobba i helgen .

Efter detta fick Hugos rum en omgång,så nu går det gå in där med=)

Nu har jag avslutat kvällen med o va läktarryttare på crk och sen mat på mcdonalds.
Och alla som ska va hemma är det så nu får det bli God natt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar