Summa sidvisningar

torsdag 21 november 2013

Kalajs:)

Man brukar ju säga , lugnet före stormen.
Men här blev det nu lugnet efter stormen:)

Vi har nu firat våran Goa 14 åring<3

Vi blev  13 st med lilla Miliam:)

Och ljudnivån blev hög, av allt prat och skratt och lilla Sidney som håll lådan .
Hon busa med katten , så han blev nöjd också:)

Och Miliam låg och sov länge i allt ljud, han var väll chockad :)
Gammel mostra och Miliam
Gammel Mormor och Miliam:)

Vi bjöd på Frallor med ost och skinka och grönsaker .

Tårta fick vi också, även om det såg lite mörkt ut en stund;)

När jag hämta tårtan för 20 Personer, så tappa tjejen den i golvet!

Hoppsan tänkte jag, va ska jag bjuda på nu??
Men dom hade en likadan tårta klar , fast för 10 personer.
Och sen fick jag välja ut en annan sort , som jag då inte behövde betala.
Så det löste sej bra :)
Men det var riktigt synd om tjejen, vilken panik känsla .
Men jag blev inte arg eller nått.
Tänkte att det där är en typiskt grej som hade kunnat hänt mej;)

Ett mycke trevligt kalas :)
Och tror Hugo blev nöjd också med alla pengar han fick.
Han ska ha en ny dator :)


Ett kärt återseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar