Summa sidvisningar

onsdag 6 november 2013

Lite lång ledig.

I dag har jag haft pool och var obokad.

Så var på mitt gamla jobb och jobba lite.

Mycke trevligt.

Sen var jag på tandvårdsinfo och APT möte.

Och fick Semestern beviljad, så nu är jag ledig tom Söndag kl 16!!


När jag kom hem svida jag om och tog mej en PW på en timma.


Riktigt gött var det.
Fast korkad som bara jag kan va ibland, blev slutet av promenaden genom skogen , kan säga att det var kolsvart!!


Så gick typ på känn HaHa!

Men ut kom jag till slut .

Avsluta med Plankan, 1och1/2 min.
Så nu är jag nöjd.

Nu ska det bli en dusch och sen hänga en tvätt och sen lite matfix tills Hugo och Johan kommer hem från Karlskoga.

Och vet ni vad, idag har jag anmält mej till tömkörningskurs med Pine!

Hoppas inget hinder kommer ivägen för det nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar