Summa sidvisningar

måndag 11 november 2013

Vilken dag!

Ja nu är jag slut som människa!
Och ändå är inte dagen slut ännu.

Börja morgonen med att åka till Granngården och fylla på hästarnas matföråd.
Till stallet och fixa och dola .
Lunchfodra grabbarna.
Lite vinter i dag:)

Ankorna hade lite is på vattnet i dag .

Sen hem och slängde i Vinterdöcken i bilen.
Ner till MekonomenVerkstaden för skifte till vinterhjul.

När det var klart var det dax för utvecklingssamtal med Hugo på skolan.
Det gick väll hyfsat , men har aldrig varit på ett så snabbt utvecklingssamtal någonsin.

Sen snabbt iväg till Karlstad och hälsa på dom nyblivna föräldrarna och lilla Miliam.

Vet inte va jag ska säga i dag heller !
Total lycka, helt underbar, söt , vacker .
Bara en helt otrolig , härlig känsla .

Tänk att jag sitter där med mitt första barnbarn. Stort !!


Och min lilla Ida är en stolt och fin Mamma.
Blöjbyte<3

Och Hasse det samma fast Pappa:)

Helt underbart!!

Nu sitter jag i Karlskoga . Hugo tränar till 21ca.
Sen ska jag hem och svimma i sängen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar