Summa sidvisningar

söndag 24 november 2013

Vilken helg!

Ja, jag sa ju att nu har jag kommit i kapp med allt och kunde ta det lilla lugna igen.

Men då händer det andra saker.

Min stora son ringde Fredag kväll att han var tvungen till akuten.

Smärtor i ryggen.
Tänkte först på hans njurar .

Men det verka det inte va.
Men han hade några blodprover som inte var riktigt bra.

Men han fick åka hem med värktabletter .
Så 02.30 var jag hemma ca på natten.

Kl 10 skulle vi tillbaka till akuten för röntgen.
Men visade inget . 
Och blodproverna var något bättre , men inte bra. 
Så han ska få remiss till en annan läkare.
Eftersom dom inte kunde hitta va problemet med provsvaren är.

Kl 15.30 var jag hemma.
Skulle börja jobba kl 16 igentligen.

Men hade några komptimmar att ta ut,så en snäll arbetskamrat hoppa in för mej några timmar, så jag kunde börja kl 20 istället.

I morse på jobbet , ringde Ida .
Hennes tur att åka till Akuten!
Stor blödning hade hon fått :(
Hon har ju också haft feber hela veckan och misstänkt att det varit något efter förlossningen som inte varit bra.
Men hon skulle avvakta , misstanke om mjölkstockning.
Men nu visade det sej att det var rester kvar i livmodern:(

Men hon fick hjälp och är nu hemma igen hon också.

Tur hon har Hasse hemma, för i dag hade ku jag ingen möjlighet att komma ifrån,jobba ju till 16.

Men nu har vi haftcen lugn kväll.
Ätit hemmagjord Hamburgertallrik.
Dennis kom hit , och sover här i natt.
Bra det , så jag får mata han, läkarna tyckte han var mager :(


Men nu hoppas jag det blir lugnt ett tag igen:)

Och ja, jag älskar er alla mina barn!!
Fast jag skulle behöva va Mamma och Mormor på heltid.
Utan jobb ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar